Το ηλεκτρικό πατίνι είναι ένα μικρό αντικείμενο, που χρησιμοποιείται ως εύκολο μέσω μαζικής ενημέρωσης. Πλέον, το χειρίζεται ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, παιδιά-ενήλικες. Είναι αρκετά άνετο στην χρήση, αλλά κατά τη γνώμη μου και αρκετά επικίνδυνο αφού η ταχύτητα που αναπτύσσει φτάνει έως και 45 χιλιόμετρα την ώρα!!
Ένα ηλεκτρικό σκούτερ είναι κατασκευασμένο κυρίως από πλαστικό, ατσάλι ή αλουμίνιο και έχει δύο τροχούς με ένα πόδι ανάμεσά τους. Η ράβδος τιμονιού, η οποία μπορεί να σχεδιαστεί και ως ραβδί, υψώνεται πάνω από τον μπροστινό τροχό. Τα ελαφρύτερα μοντέλα ζυγίζουν περίπου 7 κιλά, ζάρι τα πιο βαριά μοντέλα πάνω από 20 κιλά.Τα ελαστικά έχουν διάμετρο από 5 έως 12 ίντσες (12,5 έως 30 cm). Είναι κυρίως ελαστικά συμπαγούς καουτσούκ, σπάνια πνευματικά ελαστικά ή ελαστικά αεροθαλάμου . Η ηλεκτρική ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από έναν συσσωρευτή που είναι στερεωμένος είτε κάτω από την σανίδα κίνησης, στο τιμόνι ή πάνω από το μπροστινό ελαστικό. Οι συσσωρευτές ιόντων λιθίου χρησιμοποιούνται κυρίως. Ορισμένα μοντέλα προσφέρουν τη δυνατότητα τοποθέτησης πρόσθετης μπαταρίας ή αντικατάστασης της υπάρχουσας μπαταρίας.
Για να μπορούν να οδηγούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους στη Γερμανία, τα ηλεκτρικά σκούτερ πρέπει να διαθέτουν φωτισμό (μπροστά και πίσω), ένα κουδούνι, δύο ανεξάρτητα φρένα[1] και ένα αυτοκόλλητο ασφάλισης από ασφαλιστική εταιρεία. Τα φρένα αποτελούνται, για παράδειγμα, ενός ηλεκτρικού φρένου στον μπροστινό τροχό και ενός μηχανικού φρένου στον πίσω τροχό. Χρησιμοποιούνται επίσης δισκόφρενα, φρένα τυμπάνου ή φρένα ανάκτησης - τα τελευταία παρέχουν ενέργεια στην μπαταρία κατά το φρενάρισμα και έτσι αυξάνουν την αυτονομία. Μερικά από τα ηλεκτρικά σκούτερ φτάνουν τα 45 km/h. Σε ορισμένες πόλεις υπάρχουν όρια ταχύτητας (π.χ. 25 km/h στη Βιέννη), τα οποία είναι εγγυημένα από τεχνικά μέτρα στα σκούτερ.
Φίσα Τζιουμάκη Βικτωρία


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου